متن نامه درخواست کار از فرمانداری
در این مطلب، سه نمونه نامه درخواست کار از فرمانداری ارائه شده است. این نمونه ها را می توانید با توجه به سابقه تحصیلی و شغلی و همچنین مهارت ها و ویژگی های خود ، شخصی سازی کنید.
نامه درخواست کار از فرمانداری
نمونه اول
جناب آقای/خانم [نام و نام خانوادگی مقام مسئول] فرماندار محترم شهرستان [نام شهرستان]
با سلام و احترام
اینجانب [نام و نام خانوادگی متقاضی]، به شماره ملی [شماره ملی متقاضی]، با مدرک تحصیلی [نام مدرک تحصیلی]، ساکن [آدرس محل سکونت]، به استحضار میرساند که با توجه به آگهی استخدامی منتشر شده در روزنامه [نام روزنامه] مورخ [تاریخ آگهی]، علاقهمند به همکاری در سمت [نام سمت] در فرمانداری محترم شهرستان [نام شهرستان] میباشم.
در این راستا، به پیوست رزومه خود را جهت بررسی به حضور تقدیم میدارم.
امیدوارم با توجه به سابقه تحصیلی و شغلی خود، واجد شرایط لازم برای این سمت باشم.
با تشکر [نام و نام خانوادگی متقاضی] [تاریخ]
نمونه دوم
جناب آقای/خانم [نام و نام خانوادگی مقام مسئول] فرماندار محترم شهرستان [نام شهرستان]
با سلام و احترام
بدینوسیله اینجانب [نام و نام خانوادگی متقاضی]، به شماره ملی [شماره ملی متقاضی]، با مدرک تحصیلی [نام مدرک تحصیلی]، ساکن [آدرس محل سکونت]، درخواست همکاری در سمت [نام سمت] در فرمانداری محترم شهرستان [نام شهرستان] را به حضور تقدیم میدارم.
علاقهمندی و انگیزه خود را برای خدمت به مردم شریف شهرستان [نام شهرستان] در این سمت اعلام میدارم و اطمینان میدهم که با تلاش و کوشش، از هیچ کوششی در جهت تحقق اهداف فرمانداری محترم دریغ نخواهم کرد.
در این راستا، به پیوست رزومه خود را جهت بررسی به حضور تقدیم میدارم.
با تشکر [نام و نام خانوادگی متقاضی] [تاریخ]
نمونه سوم
جناب آقای/خانم [نام و نام خانوادگی مقام مسئول] فرماندار محترم شهرستان [نام شهرستان]
با سلام و احترام
اینجانب [نام و نام خانوادگی متقاضی]، به شماره ملی [شماره ملی متقاضی]، با مدرک تحصیلی [نام مدرک تحصیلی]، ساکن [آدرس محل سکونت]، با توجه به علاقه مندی به خدمت در بخش دولتی و با عنایت به آگهی استخدامی منتشر شده در روزنامه [نام روزنامه] مورخ [تاریخ آگهی]، درخواست همکاری در سمت [نام سمت] در فرمانداری محترم شهرستان [نام شهرستان] را به حضور تقدیم میدارم.
در این راستا، به پیوست رزومه خود را جهت بررسی به حضور تقدیم میدارم.
امیدوارم با توجه به سابقه تحصیلی و شغلی خود، واجد شرایط لازم برای این سمت باشم.
با تشکر [نام و نام خانوادگی متقاضی] [تاریخ]
این نمونه ها تنها چند نمونه از نامه های درخواست کار از فرمانداری هستند. شما می توانید با توجه به سابقه تحصیلی و شغلی و همچنین مهارت ها و ویژگی های خود، متن نامه را شخصی سازی کنید. در هنگام نوشتن نامه ، به نکات زیر توجه داشته باشید:
نامه را با رعایت اصول نامه نگاری اداری بنویسید.
در ابتدا ، با معرفی خود و ذکر اطلاعات ضروری مانند نام ، نام خانوادگی ، شماره ملی ، مدرک تحصیلی و آدرس محل سکونت ، شروع کنید.
در ادامه ، به موضوع درخواست خود اشاره کنید و انگیزه خود را برای همکاری در فرمانداری بیان کنید.
در صورت داشتن سابقه تحصیلی یا شغلی مرتبط، به آن اشاره کنید.
در پایان، از مقام مسئول درخواست بررسی درخواست خود را داشته باشید.
همچنین ، می توانید رزومه خود را به عنوان پیوست نامه ارسال کنید. رزومه باید شامل اطلاعات کاملی در مورد سوابق تحصیلی ، شغلی و مهارت های شما باشد.