نمونه نامه اداری که پیوست دارد
پیوست نامه اداری معمولاً در انتهای نامه و در زیر موضوع نامه ذکر می شود. در این قسمت، نام و تعداد مدارک پیوست و همچنین توضیح مختصری در مورد هر یک از مدارک ذکر می شود.
نمونه نامه اداری که پیوست دارد
تاریخ: 2023/11/25
شماره: 3456/1234
موضوع: درخواست صدور گواهینامه صلاحیت فنی
جناب آقای/سرکار خانم مدیر محترم اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تهران
با سلام و احترام،
احتراماً به استحضار می رساند ، اینجانب [نام و نام خانوادگی] ، فرزند [نام پدر] ، شماره ملی [شماره ملی] ، دارای مدرک تحصیلی [مقطع تحصیلی] ، به موجب این نامه ، درخواست صدور گواهینامه صلاحیت فنی را به شرح ذیل ارائه می نمایم:
نام پروژه: [نام پروژه]
نوع پروژه: [نوع پروژه]
کارفرما: [نام و نام خانوادگی کارفرما]
مبلغ قرارداد: [مبلغ قرارداد]
تاریخ شروع پروژه: [تاریخ شروع پروژه]
تاریخ پایان پروژه: [تاریخ پایان پروژه]
به پیوست این نامه، مدارک زیر را جهت بررسی و صدور گواهینامه صلاحیت فنی ارائه می گردد:
کپی برابر با اصل کارت ملی
کپی برابر با اصل مدرک تحصیلی
کپی برابر با اصل سابقه بیمه
اصل و کپی پروانه اشتغال به کار
اصل و کپی قرارداد منعقد شده با کارفرما
خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به بررسی مدارک و صدور گواهینامه صلاحیت فنی اقدام فرمایید.
با تشکر و احترام
[نام و نام خانوادگی]
[سمت]
[امضا]
[پیوست: مدارک مذکور]
توضیح:
در این نامه، پیوست به صورت زیر اعلام می گردد:
به پیوست این نامه، مدارک زیر را جهت بررسی و صدور گواهینامه صلاحیت فنی ارائه می گردد:
کپی برابر با اصل کارت ملی
کپی برابر با اصل مدرک تحصیلی
کپی برابر با اصل سابقه بیمه
اصل و کپی پروانه اشتغال به کار
اصل و کپی قرارداد منعقد شده با کارفرما
این اعلام به خواننده نامه کمک می کند تا پیوست نامه را به راحتی شناسایی و بررسی نماید.
نمونه نامه درخواست مساعدت مالی
نمونه متن درخواست وام از فرمانداری