نمونه نامه اداری که پیوست دارد

پیوست نامه اداری معمولاً در انتهای نامه و در زیر موضوع نامه ذکر می شود. در این قسمت، نام و تعداد مدارک پیوست و همچنین توضیح مختصری در مورد هر یک از مدارک ذکر می شود.

نمونه نامه اداری که پیوست دارد

تاریخ: 2023/11/25

شماره: 3456/1234

موضوع: درخواست صدور گواهینامه صلاحیت فنی

جناب آقای/سرکار خانم مدیر محترم اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تهران

با سلام و احترام،

احتراماً به استحضار می رساند ، اینجانب [نام و نام خانوادگی] ، فرزند [نام پدر] ، شماره ملی [شماره ملی] ، دارای مدرک تحصیلی [مقطع تحصیلی] ، به موجب این نامه ، درخواست صدور گواهینامه صلاحیت فنی را به شرح ذیل ارائه می نمایم:

نام پروژه: [نام پروژه]

نوع پروژه: [نوع پروژه]

کارفرما: [نام و نام خانوادگی کارفرما]

مبلغ قرارداد: [مبلغ قرارداد]

تاریخ شروع پروژه: [تاریخ شروع پروژه]

تاریخ پایان پروژه: [تاریخ پایان پروژه]

به پیوست این نامه، مدارک زیر را جهت بررسی و صدور گواهینامه صلاحیت فنی ارائه می گردد:

کپی برابر با اصل کارت ملی

کپی برابر با اصل مدرک تحصیلی

کپی برابر با اصل سابقه بیمه

اصل و کپی پروانه اشتغال به کار

اصل و کپی قرارداد منعقد شده با کارفرما

خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به بررسی مدارک و صدور گواهینامه صلاحیت فنی اقدام فرمایید.

با تشکر و احترام

[نام و نام خانوادگی]

[سمت]

[امضا]

[پیوست: مدارک مذکور]

توضیح:

در این نامه، پیوست به صورت زیر اعلام می گردد:

به پیوست این نامه، مدارک زیر را جهت بررسی و صدور گواهینامه صلاحیت فنی ارائه می گردد:

کپی برابر با اصل کارت ملی

کپی برابر با اصل مدرک تحصیلی

کپی برابر با اصل سابقه بیمه

اصل و کپی پروانه اشتغال به کار

اصل و کپی قرارداد منعقد شده با کارفرما

این اعلام به خواننده نامه کمک می کند تا پیوست نامه را به راحتی شناسایی و بررسی نماید.

مطالب پیشنهادی :

نمونه نامه اداری کان لم یکن

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

متن نامه اداری علت غیبت

متن نامه اداری عودت وجه

نمونه متن درخواست وام از فرمانداری

نمونه متن درخواست وام خوداشتغالی

نمونه نامه درخواست وام از نماینده مجلس

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...