متن نامه اداری علت غیبت
متن نامه اداری علت غیبت : می توان با نوشتن نامه ای مودبانه ، رسمی و ادبی ، علت غیبت را توجیح کرد ، در اینجا با چند نمونه متن نامه اداری برای علت غیبت ، آشنا می شوید ، در ادامه همراه باشید.
نمونه نامه اداری علت غیبت
به نام خدا
موضوع: علت غیبت
جناب آقای/خانم مدیر محترم
با سلام و احترام
اینجانب [نام کارمند] ، کارمند [سمت شغلی] ، به استحضار می رساند که در تاریخ [تاریخ] به علت [علت غیبت] از محل کار خود غیبت داشتم.
علت غیبت بنده به شرح زیر است:
[شرح علت غیبت]
در صورت نیاز ، مدارک مربوط به علت غیبت را به پیوست ارسال می نمایم.
با تشکر
[نام کارمند] [تاریخ]
مثال:
به نام خدا
موضوع: علت غیبت
جناب آقای مدیر محترم
با سلام و احترام
اینجانب [نام کارمند] ، کارمند [سمت شغلی] ، به استحضار می رساند که در تاریخ [تاریخ] به علت [علت غیبت] از محل کار خود غیبت داشتم.
علت غیبت بنده به شرح زیر است:
[شرح علت غیبت]
در صورت نیاز ، مدارک مربوط به علت غیبت را به پیوست ارسال می نمایم.
با تشکر
[نام کارمند] [تاریخ]
مثال:
به نام خدا
موضوع : علت غیبت
جناب آقای مدیر محترم
با سلام و احترام
اینجانب [نام کارمند] ، کارمند [سمت شغلی]، به استحضار می رساند که در تاریخ [تاریخ] به علت [علت غیبت] از محل کار خود غیبت داشتم.
علت غیبت بنده به شرح زیر است:
[شرح علت غیبت]
[پیوست: تصویر گواهی بیمارستان]
با تشکر
[نام کارمند] [تاریخ]
نکات مهم در نوشتن نامه اداری علت غیبت:
نامه باید به صورت رسمی و اداری نوشته شود.
در ابتدای نامه باید نام و سمت مدیر محترم ذکر شود.
در موضوع نامه باید به صراحت عنوان شود که نامه مربوط به علت غیبت است.
در متن نامه باید علت غیبت به طور واضح و خلاصه بیان شود.
در صورت نیاز، مدارک مربوط به علت غیبت باید به پیوست ارسال شود.
نامه باید با جملهای مؤدبانه و قدردانیآمیز پایان یابد.
نمونه نامه اداری برای توضیح علت غیبت
نمونه نامه اداری برای توضیح علت غیبت می تواند به شکل زیر باشد:
[نام و نام خانوادگی شما]
[سمت یا عنوان شغلی]
[آدرس محل کار یا سازمان]
[شماره تماس]
[ایمیل]
[تاریخ]
به: [نام مسئول مستقیم یا مدیر بخش]
[نام بخش یا واحد سازمانی]
[آدرس سازمان یا محل کار]
موضوع: توضیح علت غیبت در تاریخ [تاریخ غیبت]
با سلام و احترام ،
احتراماً ، بدین وسیله به استحضار می رساند، بنده [نام شما] ، کارمند بخش [نام بخش یا واحد] ، به دلیل [دلیل غیبت ، مانند بیماری ، مشکلات خانوادگی ، موارد اضطراری و غیره] ، در تاریخ [تاریخ غیبت] قادر به حضور در محل کار نبوده ام.
[در صورت لزوم ، توضیحات بیشتری در مورد شرایط و دلایل غیبت خود ارائه دهید. همچنین ، در صورتی که مدارک پزشکی یا سایر مدارک مرتبط وجود دارد ، به آن اشاره کنید.]
اطمینان دارم که این غیبت تأثیری بر کیفیت کاری و تعهدات شغلی بنده نخواهد داشت و در اسرع وقت نسبت به جبران زمان از دست رفته و وظایف محوله اقدام خواهم کرد.
با عرض پوزش بابت هر گونه ناراحتی یا مشکل ایجاد شده ناشی از این غیبت، و با تشکر از درک و حمایت شما ، خواهشمند است در صورت نیاز به هرگونه توضیحات بیشتر یا هماهنگیهای لازم ، با بنده تماس حاصل فرمایید.
با احترام فراوان ،
[امضای شما]
[نام و نام خانوادگی شما]
این متن نمونه ای برای ارسال نامه به مسئولین مربوطه در مورد توضیح علت غیبت است و می تواند بر اساس دلایل و شرایط خاص هر فرد تغییر یابد.
نمونه نامه اداری غیبت
به نام خدا
به: مدیر عامل محترم شرکت
از: [نام کارمند]
موضوع: غیبت
با سلام و احترام ،
بدینوسیله به استحضار می رساند که اینجانب ، [نام کارمند] ، به دلیل [دلایل غیبت] ، از تاریخ [تاریخ شروع غیبت] تا تاریخ [تاریخ پایان غیبت] ، از شرکت غیبت نموده ام.
در صورت امکان ، به محض رفع مشکل ، در اسرع وقت به محل کار بازخواهم گشت.
از درک و بذل توجه جنابعالی سپاسگزارم.
ارادتمند [نام کارمند] [تاریخ]
پیوست:
[مدارک مربوط به غیبت ، مانند گواهی پزشکی ، گواهی فوت بستگان درجه یک ، یا سایر مدارک]
نامه اداری غیبت باید به صورت رسمی و اداری نوشته شود. در ابتدای نامه ، باید به نام خدا و مخاطب نامه (مدیر عامل شرکت) اشاره شود. سپس ، موضوع نامه (غیبت) باید ذکر گردد.
در بخش بعدی نامه ، باید دلایل غیبت توضیح داده شود. در صورت امکان ، باید مدارک مربوط به غیبت به نامه پیوست شود. در پایان نامه، باید از درک و بذل توجه مدیر عامل شرکت سپاسگزاری شود.
دیگر مطالب پیشنهادی :
متن نامه اداری درخواست رفع مشکل اینترنت
متن نامه اداری درخواست رفع مشکل مسکن
جملات زیبا برای شروع نامه اداری
متن نامه اداری درخواست رفع مشکل مدرسه