جملات عاشقانه تاثیرگذار روی دخترها

یه دختر دوست داره تا گاهی بهش عشقت رو فریاد بزنی، اون نیاز داره تا گاهی بهش بگی خاصه، بهش بگی دست نیافتنیه و بهش بگی چقدر برای داشتنش توی زندگیت ازش ممنونی. نه اینکه اون محتاج شنیدن این حرف ها باشه اما این ها میتونن حال دلش رو خوب کنن و عشقی پاک تر و زیباتر از همیشه نسبت به تو در دل و قلبش به وجود بیارن.

اگر میخواین روی دختری که به اون علاقه مند هستید تاثیر بذارید و احساس تون رو با اون در میون بذارید، پس این متن ها بهترین انتخاب برای شما هستند. توی این متن های عاشقانه و احساسی میتونید تموم اونچه که در دل و قلبتون دارید و میخواین پارتنرتون ازش بدونه رو در میون بذارید. بیشتر از این در موردشون صحبت نمی کنیم، همراه ما باشید تا اونها را باهاتون به اشتراک بذاریم.

جملات تاثیرگذار عاشقانه روی دخترها

متن عاشقانه تاثیرگذار روی دخترا

چشمات بزرگترین دلیلیه که باعث میشه مدام خاطراتمونو مرور کنم و از این کار لذت ببرم. نمی دونم قبل تو دنیا چه رنگی بود چون دوست دارم اصلا اون زمان رو به یاد نیارم ولی خب از وقتی که تو رو دارم، از وقتی که وارد زندگیم شدی، با دنیای دخترونت دنیامو رنگارنگ کردی. تو به زندگیم جون دادی، تو به زندگیم جلا دادی، منی که حتی دوست ندارم خاطرات گذشته رو مرور کنم، کاری باهام کردی که مدام با تو خاطراتم رو مرور کنم و از مرور اونها لذت ببرم.

********************

هرکی میگه فرشته ها وجود ندارن حتم دارم که تو رو ندیده، لبخند آرامش بخش تو رو ندیده، چشمای مهربون تو رو ندیده وگرنه هیچ وقت همچین حرفی نمیزد. تو با بودنت توی زندگیم به من ثابت کردی که فرشته ها هم روی زمین زندگی میکنن و خدا بهترینش رو دستچین کرده و به من داده. زیبای من، تو با دنیای دخترونت زندگی و دنیای مردانه من رو اونقدر قشنگ کردی، اونقدر خاص کردی که میتونم بگم تا قبل تو زندگی من مثل یک جهنم بود اما بعد از اینکه به اون پا گذاشتی، تبدیل به بهشتش کردی، بهشتی که هیچوقت دوست ندارم ترکش کنم. فرشته من، مرسی برای بودنت.

********************

یه دختر میتونه تمام دلیل زندگی یه مرد بشه، یه دختر میتونه تمام دلیلی باشه که یه مرد هنوز هم ادامه میده و هنوز هم کم نمیاره، یه دختر میتونه تمام دلیلی باشه که یه مرد تمام زندگیش رو به پای او بریزه تا اون رو خوشبخت کنه و لبخند رو به لباش بیاره. نمیدونم بقیه مردها تونستن توی زندگیشون چنین دختری رو پیدا کنن یا نه اما من اونی که میخواستم رو پیدا کردم، اون تویی. وقتی که برای تو زندگی میکنم، وقتی برای تو نفس میکشم و وقتی تمام وجودم رو به پات میریزم تا تو بخندی و خوشبخت باشی انگار به وظیفه اصلیم عمل کردم.

********************

زیبای من تا همیشه بمان که زندگی مرا هم به پای زیباییت زیبا کرده ای. نمی توانم روی زندگیم لقب زشت بگذارم چون نعمتی از سوی پروردگار است اما این را هم می دانم که زندگی من تا قبل تو آن کیفیتی که باید داشته باشد را نداشت. دنیا تا قبل از تو برای من یک رنگ بود، صبح تا شب بی هدف بودم و فقط به قصد گذران زندگی نفس میکشدم. اما از وقتی که تو را یافته ام، از وقتی که دختر مورد علاقه به زندگی ام قدم نهاده، گویی شرایط تغییر کرده. حالا می خواهم بگویم که نمی توانم نام زیبا و خوب را روی زندگیم بگذارم چرا که چیزی فراتر از آن شده. تو با آمدنت به زندگیم کیفیت آن را هزاران برابر کردی و اکنون تمام دلیل نفس کشیدنم، تمام دلیل ادامه دادنم تویی.

********************

تو با همان نگاه معصومانه و زیبایت کاری کردی که مردی که همه از دل سنگ او صحبت میکردند و هم از غرورش می گفتند عاشقت شود. بگو چگونه این غرور را شکست؟ بگو چگونه آن دل سنگ را آب کردی؟ چطور به دلم نفوذ کردی و چطور قلبم را ربودی که منی که روزی غرورم آوازه همه شهر بود، حالا برای دیدن لبخند مهربانت هر کاری میکنم و برای اینکه اشک به چشمانت نیاید زمین را به آسمان میدوزم؟ آری من فکر میکنم حتی سنگدل ترین مردان هم روزی دلشان آب می شود، روزی که محبوب شان را بیابند و روزی که عشق را پیدا کنند.

********************

تو هرچه که باشی، با فلان چهره خاص یا بدون آن، با فلان اندام خاص یا بدون آن، با فلان ویژگی خاص یا بدون آن، بی آرایش یا با آرایش، برای من زیباترین آفریده خدایی. وقتی که به شخصیتت می نگرم، وقتی که به درونت مینگرم، آن وقت است که معنای واقعی زیبایی را پیدا میکنم. چشمان من شیفته چهره تو نشد، شیفته اندام تو یا فلان ویژگی خاص تو نشد، چشمان من شیفته شخصیتی شد که وقتی اولین برخورد را با تو داشتم، مرا کاملا رام خود کرد و چنان مرا مطیع خود کرد که عاشقت شدم.

********************

نمی دانم در من چه دیدی و نمی دانم چه ویژگی مثبتی درونم یافتی اما هر چه که بود برایش بارها از خودم ممنون و سپاسگزارم چرا که به پای این ویژگی خدا تو را به من داد، فرشته ای زیبا را به من داد که داشتنش انسان را ثروتمندترین انسان روی زمین میکند.

********************

عشق من، محبوب من، وقتی که دستت در دستان من است، وقتی که با چشمان زیبایت به چشمان من مینگری و نگاهت به نگاهم گرده میخورد، آن موقع احساس میکنم خدا آنقدر ثروت به من داده که تا آخر عمر خوشحال و تامین هستم. تمام ثروت من تویی، خدا تو را به من داد و مرا ثروتمند کرد.

********************

بزرگترین دارایی یک مرد همسری است که او را میفهمد و درک میکند و در لحظه به لحظه زندگی کنارش است و به او انگیزه میدهد. همسر عزیزم، دلبر جان، مرسی از اینکه تنهایم نگذاشتی و در چالش های سخت زندگی کنارم بودی. تو با همان اندام ظریف دخترانه ات، کنار من بزرگترین بارها را به دوش کشیدی و دم نزدی تا من خوشحال باشم و لبخند بزنم. تو برای من بزرگترین دارایی و بزرگترین دارایی و ثروت هستی.

********************

شیرین ترین شیرینی خدا، وقتی که دست روی من گذاشتی، وقتی که مرا به عنوان مرد زندگی ات انتخاب کردی، کام مرا شیرین تر از هر وقتش کردی، دل مرا شاد تر از هر وقتش کردی و احساس مرا برانگیخته تر از هر زمانش کردی. شاید آن لحظه که مرا انتخاب کردی، سند خوشبختی من از سوی خدا امضا شد چرا که از آن لحظه به بعد هیچ اتفاقی، هیچ چیزی نتوانست دل مرا بلرزاند. مگر می شود با تو بود و احساس خوشبختی نکرد؟ مگر می شود فرشته ای همچون تو در زندگی کسی باشد و آن شخص احساس خوشبختی نکند؟

********************

تو همان تک گلی هستی که در باغی پر از خار رویییدی و کم کم این باغ را تبدیل به گلستانی کردی. بله خودت را می گویم، آن باغ مثالی از دل من است که خشکیده و پر از خار بود و هیچ عشقی در آن یافت نمیشد اما وقتی که تو آمدی، وقتی که تو گل عشقت را در باغ دلم کاشتی، آن گل کم کم رویید و به پای بودنش کم کم تمام باغ زندگی ام دگرگون شده و تبدیل به گلستانی زیبا شد. مرسی که بهشتی به من دادی که در آن زندگی کنم و لذت ببرم. اکنون رایحه خوش گل زندگی ام را می بویم و می خواهم تا آخر عمر همین کار را بکنم و از بوییدنش لذت ببرم. گل زندگی من، همان گل عشق توست.

********************

آهای دختر خانم، شمایی که با دلبری هات قلب منو تسخیر خودت کردی، خواستم بگم که حالا تو ملکه قلب من شدی، بزرگترین جای قلبم، اونجا که متعلق به هیچ کس نیست و قشنگ ترین جاشه، حالا متعلق به توئه، متعلق به ملکه قلب منه. کاش همیشه توی قلبم بمونی، کاش همیشه عاشقت بمونم و کاش همیشه عاشق هم باشیم چون الان احساس میکنم قشنگ ترین لحظات زندگی رو سپری میکنم، الان احساس میکنم توی بهترین نقطه زندگی ایستادم و خدا منو در بهترین دوران زندگیم قرار داده.

********************

نمی دانم چرا هر سال مسابقاته برترین دختر جهان را برگزار میکنند! مگر دختری برتر از تو هم وجود دارد؟ مگر دختری بالاتر از تو هم وجود دارد؟ تویی که با زیبایی ها و شخصیت فوق العاده ات آمدی و زندگی مرا تسخیر خود کردی، زیباترین، فوق العاده ترین و شایسته ترین دختر دنیا هستی و تا همیشه هم خواهی ماند. مهم نیست دنیا چه می گوید، مهم نیست این آدم ها چه کسی را انتخاب میکنند، برای زندگی من، برای قلب من و برای چشمان من همیشه تو زیباترین و فوق العاده ترین هستی.

********************

کاش میشد لحظه ای خود را جای تو بگذارم تا بدانم چطور می توان اینقدر خوب بود؟ چطور می توان اینقدر دلی پاک و زیبا داشت؟ چطور می توان اینقدر شخصیتی متعالی و فوق العاده داشت. دلبر من، نمی دانم پاسخ خوبی هایت را چگونه بدهم، نمی دانم پاسخ شخصیت متعالی ات را چگونه بدهم، گاهی با خودم فکر میکنم و میگویم آیا واقعا لیاقت این دختر را داری؟ آیا واقعا اینقدر لیاقت داری قسمتی از سرنوشت او باشی؟ دلبرکم، تو با کارهایت، با رفتارهایت، که هر لحظه خوبی را به من یادآوری میکنند، که هر لحظه به من می گویند در این دنیا هنوز هم خوبی و زیبایی وجود دارد، ذهن مرا به چنین افکار و سوالاتی فرو میبری.

********************

دوست دارم تو را در آغوش بگیرم و آنقدر بفشارمت تا تمام عشقی که به تو دارم را ابراز کنم. می خواهم آنقدر در آغوشم بفشارمت تا بدانم که از منی، بدانم که کنار منی، بدانم که تو آن تک ستاره ای هستی که آسمان تیره زندگی ام را درخشان کرده و این درخشانی تا همیشه ادامه خواهد داشت. دلبر من، بودنت در آغوشم تمام استرس ها، تمام نگرانی ها، تمام افسردگی ها، تمام غم ها، تمام ناراحتی ها و تمام آنچه که مرا از حال خوبم به دور می کند می رهاند. وقتی که در آغوش منی گویی خدا بهترین و بزرگترین مسکن دنیا را به من میخوراند و حال مرا از همیشه بهتر میکند.

********************

نمی دانم چه کاری خوبی کرده ام که خدا تو را به من داد، نمی دانم چه اقدام مثبتی کرده ام که خدا تو را لایق من دانست، نمی دانم کجای زندگی اقدام مثبتی کرده ام که تو وارد زندگی ام شده ایف اما هر کاری که کردم، هر اقدامی که کردم، دوست دارم آن را بشناسم و آنقدر انجامش دهم که خدا تو را دائما به من نزدیک و نزدیکتر کند، آنقدر نزدیک که هیچوقت از من دور نشوی و همیشه در کنارم باشی. دلبر من، بانو جان، حالا تمام تلاشی که در زندگی میکنم این است که همان کار را بشناسم و آنقدر انجامش دهم تا در دل و قلب تو خانه ای بسازم، خانه ای که هیچوقت ویران نمی شود.

********************

بانو جان، دلبرکم، با عشقت به من ثابت کن که هنوز هم لیاقت زندگی دارم، با مهربانی ات به من ثابت کن که هنوز هم خوبی درونم جریان دارد. نمی دانم شاید وابسته به تایید تو شده ام، شاید دل به دل تو بسته ام و هر آنچه که در دل تو بگذرد را قبول میکنم. حالا که چنین مرا وابسته خود کردی، به من قول بده که همیشه با خوبی هات، همیشه با مهربانی هایت و همیشه با عشقت کاری کنی تا من احساس لیاقت کنم.

********************

تو مثل نگینی گرانبها روی انگشتر زندگی من هستی و این را بدان هر کاری خواهم کرد تا از دستت ندهیم چرا که تو هستی که ارزش زندگی مرا حفظ کرده ای و اگر نباشی شاید زندگی من دیگر ارزشی نداشته باشم. دلبر خانمم، تو با ارزشی که داری کاری کردی که من به دنبال هیچ نگین دیگری برای این انگشتر نباشم. مگر می شود زیباتر از تو را پیدا کرد؟ مگر می شود با ارزش تر و ناب تر از تو را پیدا کرد که خواست او را با تو جایگزین کرد؟ هرگز!

********************

تو همان انرژی خالصی که من همیشه از خدا میخواستم. من از خدا درخواست میکردم که به من دلیلی دهد تا با آن انرژی از دست رفته ام را به دست بیاورم و حال بدی که جایگزین حال خوبم شده بود را تغییر دهم. هر راهی را که امتحان می کردم به بن بست میخوردم تا اینکه تو را وارد زندگی ام کردم. از وقتی که وارد زندگی من شدی و از وقتی که به آن قدم نهادی، تمام آنچه که با نام انرژی می شناختم به من داده شد و آن حال بدِ همیشه به یک حال خوب دائمی و زیبا تغییر پیدا کرد. حالا خواسته من از خدا بودنت در زندگی ام شده، اینکه بمانی، اینکه همیشه داشته باشمت و اینکه همیشه در قلبت حضور داشته باشم چرا که تمام حال خوب من وصل است به بودن تو.


سایر مطالب پیشنهادی :

مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

شعر عاشقانه درباره دوست دختر

جملات عاشقانه مادر به فرزند دخترش

متن دوست داشتن یواشکی

جملات زیبا و عاشقانه درباره مواظب خودت باش


2 نظر

  1. ......................says:

    aali bod

  2. ......................says:

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییی