اگر همسر شما، این 8 جمله را بگوید؛ یعنی؛ نیازهای عاطفی اش را در جای دیگری پاسخ می دهد.

رضایت از زندگی، تنها به خاطر رابطه جنسی و صمیمیت، به وجود نمی آید؛ بلکه، از ارضای احساسی زوجین، نشأت می گیرد. شما نمی توانید همه نیازهای همسرتان را تأمین کنید. یک رابطه خوب، رابطه ای است که بتوانید به همسرتان اعتماد کنید و در همه شرایط، روی او حساب کنید. دو رویی ، نوعی خیانت محسوب می شود و اگر همسر شما، از نظر احساسی به شما خیانت می کند و دورو است؛ بهتر است با او صحبت کنید و بفهمید چرا این کار را می کند؟

این ها جمله هایی هستند که باید به دنبالش باشید.

1.« فکر نمی کردم در مورد این قضیه، نظری داشته باشی»

اگر همسر شما، این جمله را بگوید؛ احتمال دارد که نیازهای عاطفی خود را در جای دیگری برآورده می کند. چون بدون اینکه نظر شما را بپرسد؛ هر کاری که دلش بخواهد را انجام می دهد.

2. « بهتر است این رفتار را متوقف کنی».

زمانی که شما این جمله را به همسرتان بگویید؛ احتمالا از شما می پرسد« چه چیزی را متوقف کنم»؟ بهترین راه، برای امن کردن رابطه تان، این است که با مشکلاتتان مواجه شوید و به جای اینکه تماشاچی باشید؛ حل مشکلات زندگیتان را به عهده بگیرید.

3. « کاش بیشتر شبیه دیگران بودی».

کدام دیگران؟ همسرتان درباره چه کسی صحبت می کند؟ این سوالات را از همسرتان بپرسید و به عمق مطلب برسید. ببینید این قضاوت تحقیر کننده و جمله هایی که می گوید از کجا نشأت می گیرند.

4. « وقتی کنار تو هستم؛ نمی توانم خودِ واقعی ام باشم»

شنیدن این موضوع از همسرتان، مانند این است که ضربه روحی بزرگی خورده باشید. اگر همسرتان واقعا فکر می کند که او را عقب نگه داشته اید؛ باید او را رها کنید.

5. « فکر می کردم تورا می شناسم».

این جمله، نشانه روشنی است که همسرتان در مورد رابطه تان، دچار تردید شده است. قضاوت تحقیرانه، هرگز تصادفی نیست. وقتِ آن رسیده است که بنشینید و صحبت مفصلی با هم داشته باشید.

6. « فکر نمیکردم بخواهی به ما ملحق شوی».

او شما را در برنامه هایش جای نمی دهد و بعداَ که علت را از او می پرسید؛ به شما این جواب را می دهد. واضح است که همسرتان نیازهای عاطفی اش را در جای دیگری پاسخ می دهد.

7. « دوستانم فکر می کنند؛ کاری که من انجام می دهم درست است».

یکی از نشانه های اصلی، که همسرتان پشت سر شما صحبت می کند؛ استفاده از جمله بالاست. او نظر دوستانش را به نظرات شما ترجیح می دهد و در این صورت بهترین کار این است که صحبت مفصلی در این باره داشته باشید.

8. « من فکر می کنم تو به من اهمیت نمی دهی».

در یک رابطه، استفاده از چنین جمله ای به عنوان خط قرمز، محسوب می شود. مطمئناَ، همسر شما از نظر احساسی، درحال خیانت به شما است. چون افکاری که از شما دارد را با افراد دیگر در میان می گذارد و از این طریق به شما خیانت می کند.

در نهایت، ساکت بودن و چیزی نگفتن، بزرگترین علامت است. دکتر فورشی می گوید: « اگر در یک رابطه هستید و همسر شما دائماَ از شما تعریف می کند و نشان می دهد که عاشق شما است و یک دفعه، این کارها را متوقف می کند؛ نشانه خطر در رابطه تان است». بهتر است هرچه سریعتر روی این علائم تمرکز کنید و قبل از اینکه رابطه تان را تحت تأثیر قرار دهند؛ بتوانید برای حفظ رابطه تان کاری انجام دهید.

مطالب مرتبط :

10 واقعیتی که باید درمورد رابطه های بلند مدت بدانید!

5 کاری که نباید هنگام بحث با همسرتان، انجام دهید!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...