جملات کودکانه و زیبا برای تبریک تولد دختر خاله

دختر خاله میتونه مثل یه نعمت میمونه، یه نعمت که جای خالی خواهر رو برات پر میکنه یا عین خواهر دومت میشه. وقتی که تولد دختر خالت سر میرسه خیلی خوب میشه که با یک متن قشنگ و خاص تولدش رو بهش تبریک بگی تا بفهمه که به یادشی و کلی دوستش داری.

اگه روز تولد دختر خاله تونه و شما میخواین با جملاتی کودکانه و زیبا تولدش رو بهش تبریک بگید، در ادامه این مطلب ما متن ها و جملاتی رو تهیه کردیم که به همین منظور هستند. شما میتونید از این متنها استفاده کنید و با اونها تولد دختر خاله تون رو تبریک بگید. همراه ما باشید.

متن کودکانه تبریک تولد دختر خاله

دختر خاله جونم، امروز یه روز خاصه چون تو توی امروز متولد شدی. تموم آدمایی که توی امروز متولد شدن هم مهر خاص بودن بهشون خورده چون روز تولدشون با تو یکی بوده. تو خاص ترین دختر دنیایی چون توی هر کاری که وارد میشی و توی هر کاری که انجام میدی بهترینی و نظیر نداری. بی نظیرترین آدم روی زمین، خوشگل ترین دختر خاله دنیا، کسی که من قد تموم دنیا و آدماش دوستش دارم، تولدت رو بهت تبریک میگم و از خدا برات یک عمر با عزت همراه با سلامتی و کلی شادی و خنده میخوام. امیدوارم همیشه خوشحال و خندون باشی.

**********

دختر خاله جونم توی روز تولدت آرزوی من برای تو اینه که خدا همیشه بهت دلیلی برای خوشحال شدن و خوشحال موندن بده، من از خدا میخوام که هیچوقت توی زندگیت اتفاقی نیفته که باعث بشه خم به ابرو بیاری، ناراحت بشی و غصه بخوری. من از خدا آرزو میکنم که همیشه اتفاقایی رو سر راه زندگیت سبز کنه که با اونها از ته دل لبخند به لب میاری و از ته دل شاد میشی. اینها آرزوهای قلبی من برای توئه چون خنده و شادی تو واقعا چیزیه که منو هم خوشحال میکنه و وقتی که میبینم تو خندونی و لبخند به لب داری من هم ناخودآگاه خوشحال میشم و لبخند به لبام میارم. کلی دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

**********

امروز تولد دختر خاله جونمه و میخوام که توی جشن تولدش بهترین باشم. میخوام بهترین لباس رو بپوشم، میخوام بهترین هدیه رو بدم، میخوام از همه پر جنب و جوش تر باشم و میخوام کلی توی جشن تولدش بترکونم تا همه بدونن و همه بفهمن که از من نزدیکتر به دختر خالم وجود نداره. دختر خاله عزیزم من نمیتونم ببینم که دوستی نزدیکتر از من داری برای همین میخوام که توی روز تولدت این کارها رو بکنم تا به همه بفهمونم که دختر خاله من فقط یه رفیق صمیمی داره که اون هم منم. دختر خالی جونیم تولدت مبارک.

**********

دختر خاله جانانم من به تو احساس نزدیکی میکنم، من تو رو عین خودم دوستت دارم و کلی میخوام که شاد و خوشحال باشی پس امروز که روز تولدته میخوام برات بترکونم و برات یه روز خاطره انگیز رو به وجود بیارم. درسته مثل بزرگترها نمیتونم هدیه خاصی بگیرم، درسته نمیتونم مثل بزرگترها تشریفات مهمونی رو بر عهده بگیرم اما میتونم که برقصم، میتونم که کلی جنب و جوش داشته باشم و باهات کلی خوشحایل کنم. دختر خاله جونیم فعلاً همین کارها از دستم بر میاد پس همین ها رو برات انجام میدم و بهت قول میدم وقتی که بزرگتر شدم خودم بهترین تولدها رو برات بگیرم. خیلی دوستت دارم تولدت مبارک باشه.

**********

دختر خاله نازنینم، خدا خواست که من لبخند واقعی بزنم، خدا خواست که من دوست صمیمی داشته باشم، خدا خواست که من با وجود یه آدم واقعا از ته دل شاد باشم و برای همین تو رو به من داد. خدا میدونه اگه تو رو نداشتم الان باید چیکار میکردم، به کدوم دری برای پیدا کردن رفیق صمیمی میزدم و کجا رو میگشتم تا یکی عین تو رو پیدا کنم. من فکر میکنم اگه تو رو نداشتم گشتنم هام بی فایده بود چون هیچکس مثل تو نیست و من اگه تموم دنیا رو هم میگشتم نمیتونستم یکی عین تو رو پیدا کنم. خیلی خوشحالم از اینکه دارمت و روز تولدت رو بهت تبریک میگم.

**********

دختر خاله، روز تولد تو روز خوشحالی واقعی منه. وقتی که میبینم بهترین رفیقم روز تولدشه مگه میشه که خوشحال نباشم و لبخند نزنم؟ توی امروز انگار خدا بزرگترین هدیه زندگی رو به من داده، بزرگترین هدیه ای که وقتی باهاشم کلی بهم خوش میگذره و کلی باهاش حال دلم خوبه. دختر خاله جونیم، از اینکه دارمت، از اینکه کنارمی و از اینکه هیچوقت تنهام نمیذاری کلی خدا رو شکر میکنم چون دوستایی مثل تو واقعاً کمیاب شدن و دیگه نیستن. دختر خاله عزیزم، تولدت رو بهت تبریک میگم.

**********

خوشحالی یعنی اینکه تولد بهترین رفیقته و حال خوب یعنی اینکه بهترین رفیقت دختر خالته. دختر خاله عزیزم، باید خدا رو شکر کنم که تو رو به من داده، تویی که توی دنیا نظیر نداری و نظیرت هیچوقت هم متولد نمیشه. از اینکه پیشمی، از اینکه دارمت بی نهایت خوشحالم و از ته دل آرزو میکنم که تا آخر عمرم کنارم باشی و هیچ وقت تنهام نذاری آخه وقتی که با تو هستم هیچ غم و ناراحتی و حال بدی رو متوجه نمیشم و انگار تو اوج حال خوب و بهترین احساساتم. دختر خاله، تولدت مبارک.

**********

دختر خاله جونم، من و تو کلی با هم دیگه خاطره ساختیم، خاطره های قشنگی که محاله از ذهن جفتمون بیرون بره. این خاطره ها باعث شدن که من و تو با هم صمیمی تر از اون چیزی که باید بشیم و حالا من و تو دیگه دختر خاله هم/پسر خاله، دختر خاله نیستیم بلکه خواهریم/خواهر و برادریم. خواهری جونیم، هنوز هم میدونم که کلی اتفاقای خوب سر راه زندگیمون هست که قراره با هم تجربشون کنیم و اونا رو هم تبدیل به خاطره کنیم. از خدا میخوام که این اتفاقات رو زود به زود برامون به وجود بیاره. کلی برات آرزوهای خوب دارم، تولدت مبارک.

**********

مگه میشه یه آدم اینقدر خوب باشه؟ مگه میشه یه آدم اینقدر خواستنی باش؟ دختر خاله، آخه بس نیست این همه خوب بودن؟ بس نیست این همه بهترین بودن؟ آخه تو اینقدر خوبی و اینقدر بهترینی که دیگه نمیشه اسمت رو انسان گذاشت، تو الان یک فرشته ای، یک فرشته که خدا رو زمین آفریده. خدا رو شکر میکنم که فرشته اش رو وارد زندگی من کرد. فرشته زندگی من و خانواده، از اینکه دارمت، از اینکه دارمت بی نهایت خوشحالم. همیشه بمونی برام، دوستت دارم، تولدت مبارک.

**********

تولد یک دختر خاله قشنگه که من خوشگل تر و خانوم تر از اون رو هیچ جایی ندیدم. دختر خاله من از هر انگشتش یه هنر میباره و توی بهترین بودن نظیر نداره. اگه بخوان مسابقات بهترین دختر جهان رو برگزار کنن حتم دارم که دختر خالم توی اون مسابقه نفر اول میشه. امروز روز تولد دختر خالمه، امروز روزیه که خدا بهترین دختر روی کره زمین رو آفریده و منکه بهترین دوستشم، بهترین رفیقشم، خواستم که جزو اولین نفرها باشم که تولدش رو بهش تبریک میگم. دختر خاله جونم تولدت مبارک باشه.

**********

دختر خاله نازنینم، تو خیلی خیلی خوشگلی اما میدونی چی زشتت میکنه؟ اینکه اخم کنی و لبات کج و کوله باشه. چرا وقتی میتونی خوشگل ترین دختر روی زمین باشی لباتو کج و کوله کنی، اخم کنی و ناراحت باشی؟ آخه حیف نیست؟ دختر خاله جونم توی امروز که روز تولدته بهم قول بده که دیگه هیچوقت تبدیل به یه دختر زشت نمیشی! تو خوشگلی پس باید همیشه خوشگل و بهترین باقی بمونی و این باید قولی باشه که تو توی روز تولدت بهم میدی. دختر خاله خانوم، تولدت رو بهت تبریک میگم و از خدا برات یه عمر طولانی میخوام.

**********

دختر خاله قشنگم، میدونی من تو رو به چی تشبیه میکنم؟ به خوشگل ترین و قشنگ ترین آفریده خدا. فکر میکنم که خدا روی خلقت تو خیلی خیلی وقت گذاشته وگرنه نمیشه که یه آدم اینقدر دوست داشتنی و خوشگل و خاص بشه. اگه فکر میکنی دروغ میگم کافیه بری و یه نگاه توی آینه بکنی تا بفهمی که تموم حرفام راسته. دختر خاله جونم، خدا فقط ظاهر خوشگل به تو نداده، یه باطن خوشگل تر از ظاهرتم به تو داده که تو رو بین تموم دخترای دنیا خاص و منحصر به فرد میکنه. نمیدونی که چقدر خوشحالم که دختر خاله تو شدم، دختر خاله ی تویی که توی خاص بودن و خوشگل بودن رقیب نداری. دختر خاله جونم تولدت مبارک باشه.

**********

امروز تولد داریم اونم چه تولدی، تولد کسی که من اونو شبیه به خواهرم میدونم چون هر وقت که نیازش داشتم فوری خودش رو بهم رسوند و هیچوقت برام بهونه نیاورد. دوستای امروزی توی بهونه آوردن خیلی ماهر هستن و همیشه میخوان که دوستاشون رو دور بزنن اما این دوستی که من ازش دارم حرف میزنم اصلاً اینجوری نیست و فوری خودش رو به من میرسونه و هر کاری که از دستش بر بیاد رو برام انجام میده. دختر خاله جانم، دوستی که دارم ازش حرف میزنم دقیقاً خود تویی. تولدت رو بهت تبریک میگم.

**********

تولد بهترین دختر خاله دنیاست. من بهتون قول میدم که اگه شما هم دختر خاله ای مثل دختر خاله من داشتین الان مثل من خوشحال و خندون بودین و همینقدر لبخند به لباتون داشتین. دختر خاله من یه آدم فوق العاده شاد و خندونه و وقتی که جایی میره اونجا رو هم پر از شادی و خنده میکنه پس خوش به حال من که مدام پیشمه و همیشه من به خاطر وجودش لبخند به لب دارم. دختر خاله نازنینم، از خدا میخوام که تا همیشه تو رو برای من نگه داره و هیچوقت ازم دورت نکنه. دختر خاله، خیلی خیلی دوست دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

**********

دیشب رو نمیدونستم که چطوری بخوابم آخه امروز تولد دختر خاله هست. من از دیشب کلی ذوق کرده بودم و کلی خوشحال بودم که قراره توی جشن تولدش شرکت کنم و کلی باهاش برقصم و شاد باشم. دختر خاله جون، من فقط برای تولد آدمایی که دوستشون دارم اینقدر شاد میشم، برای تولد آدمایی که دوستشون دارم اینقدر برنامه میچینم که با هم برقصیم و شاد باشیم و تو دقیقاً یکی از همون آدمایی. دختر خاله ناز و خوشگلم، تولدت رو بهت تبریک میگم و امیدوارم که من و تو همیشه بهترین دوستای هم باقی بمونیم.

**********

دختر خاله جونم، تو حکم خواهر بزرگتر من رو داری چون همیشه با راهنمایی هات کاری کردی که بهترین مسیر رو انتخاب کنم و وارد بیراهه نشم. تو با راهنمایی هات کاری کردی که هیچوقت انتخاب اشتباهی نداشته باشم و همیشه مثل خواهر بزرگترم مراقبم بودی. برای تموم اینها از تو ممنونم و میخوام بدونی که با اینکه شاید هنوز بچه باشم اما حواسم به تموم اینها بوده و هست و برای همین قَدرِت رو میدونم و هیچوقت خوبی هایی که در حقم کردی رو فراموش نمیکنم. دختر خاله جونیم، خواستم توی روز تولدت این حرفا رو بهت بزنم و در آخر هم تولدت رو بهت تبریک بگم. تولدت مبارک باشه.

**********

تولد بهترین دختر خاله دنیا رو بهش تبریک میگم و از خدا میخوام که قشنگ ترین منحنی دنیا که لبخند باشه رو هیچوقت از چهره اون محو نکنه. وقتی که دختر خالم خوشحال باشه حتی اگه من ناراحت باشم خوشحال میشم چون خوشحالی اون خوشحالی من هم هست و دیدن لبخند اون به من انرژی میده. دختر خاله، من تو رو خیلی خیلی دوستت دارم و برای همینه که خوشحالیت اینقدر برای من اهمیت داره پس مبادا هیچوقت ناراحت بشی و خم به ابرو بیاری. به اندازه کل دنیا دوستت دارم و برات آرزوهای قشنگی دارم، تولدت مبارک.

**********

دختر خاله خانوم، حالا که یک سال به سال های عمرت اضافه شده یعنی قراره بزرگتر بشی و بری توی جمع بزرگترها؟ یعنی قراره که منو تنها بذاری و بری پیش بزرگترها؟ میشه این کارو نکنی؟ آخه من به تو وابسته شدم، آخه من تو رو بهترین دوست و رفیق خودم میدونم و نمیتونم ببینم که از دستت دادم. دختر خاله، همه توی روز تولدشون هدیه میگیرن اما من میخوام این بار برعکس باشه و تو به من یک هدیه بدی. اون هدیه ای که میخوام بهم بدی یه قوله، میشه بهم قول بدی که تنهام نذاری و همیشه پیشم بمونی؟ دختر خاله جونیم کلی دوستت دارم برای همینه که این خواسته رو ازت دارم، تولدت مبارک باشه.

**********

دختر خاله خاص و مهربون من، خوش به حال اونی که قراره وارد زندگی تو بشه آخه میدونم که با بودن در کنار تو خوشبختی و خوشحالیش تضمین میشه. مگه میشه که یه نفر شب و روز با آدمی مثل تو باشه و بعد خوشبخت و خوشحال نشه؟ تو یک پتانسیلی که داری اینه که باعث میشی اطرافیانت با بودنت حالشون خوب بشه و از ته دل از همه چیز راضی باشن. چقدر خوبه با تو بودن، خوشحالم که دختر خالتم/پسر خالتم، تولدت مبارک.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...